Digitalisér jeres udlæg og slip for krøllede kvitteringer

Udlaeg

Hvem lagde ud for morgenbrødet og hvor er kvitteringen? 🤷‍♀️

Vi kender alle problemet med at holde styr på udlæg, og revisorerne er aldrig glade for manglende kvitteringer og blå bilag.

Med Udlægshåndtering fra Salary kan du håndtere jeres ansattes udlæg på både privatkort og firmakort med få klik. På den måde gør du rejseafregning og udlægshåndtering mere enkelt for både medarbejderne og dig der laver lønnen.

 

Sådan fungerer Udlægshåndtering:

  1. Medarbejderen tager et billede af sine kvitteringer fra sin Salary medarbejder-app
  2. Salary genkender beløb, dato, og valuta helt automatisk
  3. Medarbejderen vælger udgiftskategori og sender udlægget til godkendelse
  4. Når udlægget er godkendt, tilføjes det automatisk til medarbejderens næste løn i Salary (hvis det skal udbetales) og bogføres i jeres regnskabssystem med lønnen. Hvis udlægget er på firmakort bogføres det med det samme.

 

Mange fordele ved at håndtere udlægshåndtering i dit lønsystem

Udlægshåndtering kan hurtigt blive en rodet affære hvis du ikke har et system til at holde styr på indsamling af kvitteringer, godkendelser, og refusion til medarbejdere. Der er flere fordele for både medarbejdere og løn administratorer ved at håndtere udlæg direkte i dit lønsystem.

Medarbejderne kan nemt dokumentere deres udlæg og holde styr på deres kvitteringer mens de er på farten. De tager blot et billede af deres kvittering ved hjælp af deres Salary medarbejder app som de i forvejen har på telefonen og bruger til at registrere tid, fravær, og kørsel. Dette gør håndtering af udlæg mere enkelt for medarbejderne, da de ikke behøver at lære et nyt system, og kan styre alt i Salary der vedrører deres løn.

Som lønadministrator sparer du tid, slipper for at taste medarbejdernes udlæg, og behøver ikke rykke medarbejderne for manglende kvitteringer. Kvitteringerne indsamles nemt, og ligger til godkendelse i Salary. Efter godkendelse tilføjes de automatisk til medarbejderens lønseddel. Samtidig sendes det hele til jeres regnskabssystem så du blot skal vælge hvilke konti udlæggene skal bogføres på.

 

Fordele ved at digitalisere jeres udlæg med Salary Udlægshåndtering

 

  • Du slipper for at jagte kvitteringer fra de ansatte og undgår at skrive blå bilag
  • Kvitteringer indsamles nemt, mens medarbejderne er på farten
  • Udlæg overføres direkte til dit regnskabssystem
  • Godkendte udlæg tilføjes automatisk til medarbejderens næste lønseddel
  • Dato, beløb, og valuta genkendes automatisk på kvitteringerne
  • Både private udlæg og udlæg på firmakort håndteres

 

Slip for administrativt tidsspilde og manuelt tastearbejde

Gør håndtering af udlæg mere enkelt for kun 69,- kroner per måned. Du kan aktivere servicen under Prispakke siden i Salary. Er du ikke Salary kunde allerede, kan du tilmelde dig her.

 

Prøv Salary gratis