Lad Salary automatisere lønnen
Med Salary kan du hurtigt og nemt få et forkromet overblik over aflønning af de ansatte. Efter alle medarbejdere er blevet oprettet i lønsystemet, skal du blot godkende de enkelte lønsedler. Derefter tager Salary sig af resten. Du sparer ganske enkelt en masse tid.
Du slipper for at indtaste arbejdstimer, timesatser og andre oplysninger manuelt hver eneste måned (medmindre der er rettelser), og når du har godkendt lønsedlerne, sørger Salary for at udbetale lønnen til dine medarbejdere, og overføre de relevante beløb til pension, ATP og SKAT.
Vi integrerer til de systemer, du allerede bruger.
Salary har de bedste og dybeste integrationer til tidsstyring- og bogføringssystemer, så du sparer tid og penge, samt minimerer fejl ved dobbeltindtastning. Og hvis du alligevel savner en integration, finder vi ud af det sammen – hvis ikke den allerede er på vej.
Nemt at lave rettelser
Salarys massehandlingsværktøj gør det muligt at lave samme rettelser på en række medarbejdere på samme tid.
Du vælger blot hvilke medarbejdere, det drejer sig om, og derefter hvilken handling, du ønsker at foretage. Det kan f.eks. være, at alle medarbejdere skal have frokostordning eller alle i salgsafdelingen skal have fri telefon. I stedet for at skulle ind på hver enkelte medarbejder for at rette og gemme, kan du altså foretage handlingen på en hel gruppe medarbejdere samtidigt.
Enkel og effektiv medarbejder-app
Med Salarys medarbejder-app kan alle ansatte selv registrere deres tid, kørsel, fravær og udlæg direkte fra deres mobiltelefon, og sende informationen til godkendelse i lønsystemet, hvorefter det beregnes og inkluderes i lønnen.
Det er let at invitere nye ansatte til medarbejder-appen, og her vil de også kunne finde kopier af deres lønsedler.
Nemt at skifte til Salary
Vi har gjort det helt enkelt at flytte dine data til Salary. Har du mange medarbejdere, kan du i de fleste tilfælde bruge vores importværktøj til at flytte deres data sikkert til Salary, med få klik. Er det mere krævende, klarer vores gratis flytteservice opgaven, så du hurtigt kommer i gang.
Book en 30 minutters introduktion
Har du mere end 10 ansatte kan du booke en uforpligtende 30 minutters intro til Salary.
Du vælger blot hvilket tidspunkt der passer dig.
Udlægshåndtering? Enkelt.
Med Udlægshåndtering fra Salary, kan du håndtere udlæg på både privatkort og firmakort, med få klik. Sådan bliver rejseafregning og udlægshåndtering mere enkelt for både medarbejderne og dig, der laver lønnen.
Drop huskelisterne med Fremtidige Kontrakter
Ansættelseskontrakter indeholder ofte regler omkring, at pension eller andet træder i kraft på et senere tidspunkt, eksempelvis efter prøveperioden. Derfor har Salary funktionen Fremtidige Kontrakter, der gør det muligt at oprette ændringer til medarbejdernes ansættelsesforhold frem i tiden.
Har du f.eks. en ny medarbejder, som skal optjene pension efter tre måneders ansættelse, kan du tilføje ændringen i Salary nu, og så vil det automatisk træde i kraft efter tre måneder, når medarbejderens løn beregnes. Helt uden huskesedler, Excel-ark og post-its.
Med Fremtidige Kontrakter kan du ændre både løn, personalegoder, pension, sh/fritvalg, orlov, opsigelse, ansættelse osv. frem i tiden.
Du får desuden fuldt overblik over alle historiske og planlagte ændringer til medarbejderens ansættelsesforhold.
Fejl for 120 mio. kr. i gamle lønprogrammer.
YouGov har foretaget en analyse, som viser, at knap 650.000 danskere har fejl på deres lønseddel, hvilket samlet antages at have kostet lønmodtagere og arbejdsgivere 120.000.000 kr. Særligt skræmmende er det, at kun ca. halvdelen af os opdager fejlene, og får dem rettet.
Fejl i lønnen er et mareridt for enhver lønansvarlig. Det resulterer i klager og frustration hos de ansatte, men kan også skabe alvorlige problemer hvis man f.eks. ikke indbetaler korrekt til SKAT eller undlader at følge fagforeningens overenskomster til punkt og prikke.
Det er her Salarys brugervenlighed kommer ind i billedet. Ved at forenkle og automatisere administrationen har vi gjort det sværere at begå fejl i lønnen.
Kom gratis i gang, med Danmarks hurtigste lønsupport
Du hjælpes godt i gang af vores kompetente supportere, der altid sidder klar ved tasterne på chat og e-mail. Du kan være helt tryg med vores lønsupport i ryggen – hvis der opstår problemer, er vi hurtigt ude.
Synkronisér lønsystemet med arbejdsskadeforsikringen
Vi samarbejder med Codan, fordi vi ved, hvor nemt man kan glemme at opdatere sine forsikringspolicer. I værste fald kan en lille forglemmelse betyde, at dine medarbejdere ikke er dækket, hvis uheldet er ude. Omvendt kan du risikere at være overforsikret, hvis du glemmer at afmelde medarbejdere, der forlader virksomheden. Det kan hurtigt løbe op i mange penge.
Som kunde hos Salary har du derfor mulighed for at synkronisere dit lønsystem med den lovpligtige arbejdsskadeforsikring hos Codan. Så betaler du aldrig for meget i forsikring, og er korrekt forsikret hvis uheldet er ude. Se mere om samarbejdet i filmen her på siden.
Er du eksisterende kunde hos Codan, kan du aktivere denne service direkte i Salary. Har du ikke en arbejdsskadeforsikring fra Codan, kan du få et særligt tilbud gennem vores samarbejde. Dette bestilles direkte i Salary.
Gratis guides til en mere enkel hverdag
Få gode råd, ny inspiration og gratis guides til at optimere din virksomhed.