Nu det enkle valg for 10.000 kunder

10.000 kunder, det skal fejres! Vi er super glade og taknemlige over at vi nu kan fejre en vigtig milepæl for Salary, vi har nemlig krydset 10.000 kunder. Og hvad ville være mere naturligt end at tage ud og besøge nogle af jer, som har gjort det muligt; vores fantastiske kunder.

Derfor satte vi os for at besøge vores kunde nr 1 og nr 10.000, for at høre deres historier og oplevelser. Så tag med os på tur til et nostalgisk besøg hos vores kunde nr 1 og derefter retur til i dag, til en snak med kunde nr 10.000.

Kom med!

 

Der hvor det hele startede: kunde nr 1

Vi starter rundturen hos Garnspecialisten, som har været med på rejsen siden vi gik live i 2017.

Garnspecialisten

 

Mød kunde nr 1 – Garnspecialisten

Hos Garnspecialisten er de ikke bare passioneret omkring kvalitetsgarn, men har også et stort drive når det kommer til bæredygtighed. Alt det garn der sælges over webshoppen, er nemlig opkøbte overskudsprodukter og restpartier fra tekstilindustrien, som ellers ville have været gået til spilde. Det betyder, at når du handler hos Garnspecialisten, så er du med til at give garnet nyt liv.

Siden deres opstart i 2017 er det gået stærkt, og Garnspecialisten har i dag 6 ansatte og webshops i både Danmark og Sverige. Med deres imponerende fremgang og vækst, blev det hurtigt tydeligt for virksomhedsejer Zuzana Obel, at der skulle være styr på lønnen:

”Jeg sad faktisk og ventede på at I åbnede for tilmeldingen, hvor jeg var heldig at være én af de allerførste, der meldte sig ind i systemet, 5 minutter efter I gik live. Jeg havde glædet mig længe til den dag, da jeg var top frustreret over vores daværende lønsystem. Det var alt for kompliceret at navigere i, krævede for meget tid og der var for meget manuelt arbejde.”

 

Hvilken forskel har Salary gjort for Garnspecialisten?

Efter at have oplevet store frustrationer med sit første lønsystem, var Zuzana opsat på at finde et nyt brugervenligt system, som ikke krævede samme mængde tid, frustrationer og unødige ressourcer:

”Det var en kæmpe lettelse at skifte lønsystem, primært på grund af jeres enorme brugervenlighed i Salary, hvilket også er gældende når det kommer til jeres integrationen med vores regnskabsprogram Billy. Før skulle jeg arbejde meget manuelt, men nu kører det bare og jeg bruger ikke et sekund på at spekulere på løn. Med automatiske indberetninger, slipper jeg desuden for unødvendige bøder som jeg fik før i tiden og jeg har ikke fået en eneste bøde siden skiftet.

Vi har haft en lang række forskellige ansættelsesforhold i vores virksomhed; fuldtids, deltids, ansatte med tilskud, flekstid, freelancere osv., så det har fungeret rigtig godt at Salary kan rumme alle typer ansættelser, hvilket giver os den fleksibilitet vi har brug for. Endelig står jeres hjælpsomme support altid klar med hurtig og kompetent hjælp, hvis vi skulle have nogle spørgsmål.”

 

Hvordan ser fremtiden ud for Garnspecialisten?

”Når det gælder folks løn, pension og andre ansættelsesregler, er jeg enorm påpasselig med hvad jeg taster ind i systemet, så det er 100% korrekt. Det er yderst vigtigt for mig, at jeg føler mig tryg ved mit lønsystem, og det var jeg ikke før Salary.

Vi håber selvfølgelig at Garnspecialisten går en lys fremtid i møde, som kan byde på endnu mere vækst, og der føler vi os trygge ved Salary, hvor vi ved at vi kan vækste, uden at det kommer til at kræve mere tid på lønadministration.”

 

Tilbage til i dag – lad os besøge kunde nr 10.000

Så er det blevet tid til at vende retur til i dag og dermed et besøg hos vores kunde nr 10.000 – Tjooly Consulting.

Tjooly Consulting

 

Hvem gemmer sig bag kunde nr 10.000 – mød Tjooly Consulting?

Tjooly hjælper innovative virksomheder med at være på forkant med den digitale udvikling og kontinuerligt optimere både de kundevendte og interne processer.
Selvom deres service primært henvender sig til større produktionsvirksomheder med 200+ ansatte, så har de en forkærlighed for startups og scaleups, som i særdeleshed har behov for at komme godt fra start når det kommer til digitalisering.

De seneste 3 år har teamet bag Tjooly været i fuld gang og fra januar 2022 betød det at de tre co-founders kunne gå op på fuld tid. Med Tjoolys vækst, er der naturligvis også fulgt en række administrative opgaver, såsom lønkørsel. Vi mødtes med co-founders Rasmus Vibe og Arne Beck Hansen til en snak om deres oplevelser ved at starte op i et lønssytem:

”I en travl hverdag, hvor vores fokus ligger på at sætte vores produkt og kunder i centrum, vil vi minimere den tid som vi lægger på administrativt arbejde, såsom løn. Et lønsystem for os skal derfor være brugervenligt, enkelt og frem for alt, så automatisk at vi kun skal bruge minimal tid på det.”

 

Hvorfor valgte I Salary som jeres lønsystem?

Da det kom til valg af lønsystem, var der en række vigtige parameter som Tjooly havde fokus på. Centralt for valget var blandt andet et højt niveau af automatisering og brugervenlighed:

”Vi har hverken ekspertisen eller tiden til at sidde med løn, vigtigheden af at det kører automatisk og gnidningsfrit er derfor afgørende, for vores valg af lønsystem. Herudover ønskede vi at vores regnskabsprogram talte sammen med lønsystemet, så vi er glade for at Salary har en stærk integration med Billy, som vi anvender.

Endeligt ser vi et langsigtet perspektiv i at anvende Salary, da der er rig mulighed for at vokse og anvende funktioner såsom freelancere i systemet, hvis det skulle blive nødvendigt med tiden.

Det har været super nemt at komme i gang og der hvor vi har haft behov for hjælp, er vi blevet guidet godt og hurtigt igennem med kompetent support. Det var virkelig enkelt, så cadeau for det!”

 

Vi vil gerne takke alle vores kunder for at I valgte Salary, vi glæder os til at forsætte rejsen med jer!

 

Vil du også i gang med Salary?

Opret dig gratis, og vær i gang på to minutter. Du kan også bestille din helt egen gennemgang af Danmarks letteste lønsystem her.

 

Få gennemgang af Salary