Løn? Automatisk.

Endeløse Excelark, mangelfulde timesedler, støvede ringbing, lange supporttider og frustrerede medarbejdere, der ikke kan tyde lønsedlen. Det er svært at drive virksomhed.

Uanset om du er bogholder eller virksomhedsejer, kan du hurtigt komme til at bruge oceaner af tid på alt andet, end det der driver dig. Det, du brænder for, og der hvor du skaber mest værdi. Når der tilmed opstår fejl, som følge af rutiner der hviler på manuelt tastearbejde, gælder det hele tiden om at holde tungen lige i munden.

Udover det daglige arbejde i virksomheden, skal du forholde dig til en masse kompliceret og tidskrævende administration. Lige fra frokostordningen og ferieplanlægning til indberetning af skat og afregning af pension. Bombardementet af svære og tidskrævende beslutninger kan tage modet fra enhver.

Derfor har vi gjort en af beslutningerne lidt nemmere. For når det kommer til valget af lønsystem, kan det ikke blive mere enkelt.

 

Salary – det enkle valg

Salary automatiserer den administrative proces, så du kan bruge din tid mere effektivt. Lønkørsel, 0-indberetning, bogføring, overførsler til medarbejdere, Skat, ATP og Feriekonto er automatiseret, så du ikke skal være bange for at glemme noget vigtigt, og slipper for det kedelige og tidstunge tastearbejde.

 

Hvordan kan det lade sig gøre?

Det kan kun lade sig gøre, fordi vi har ti års erfaring indenfor regnskabssoftware , og samarbejder med en lang række dygtige bogholdere, der er med til at sikre en stærk faglighed og brugervenlighed. Og det kan kun lade sig gøre, fordi vi har gjort os umage med at skabe et så enkelt udgangspunkt, som muligt, uden at gå på kompromis med funktionalitet og kvalitet.

 

Klar til at automatisere lønnen?

Er du klar til at automatisere lønnen? Hos Salary har vi automatiseret alt det der giver mening at automatisere. Prøv Salary uden binding, og vær i gang på kun 2 minutter.

 

Prøv Salary gratis

Undgå at vælge forkert
Jeg bekræfter at Salary må sende mig andre guides og tips. Jeg kan til enhver tid afmelde disse igen.