Danmarks nemmeste ordrestyring
Apacta er det rigtige værktøj for enhver håndværker til den daglige administration. Væk med papirnusseriet og timerne på kontoret til at udrede timesedler, leverandørfakturaer og alle de ting, man glemte i farten.
Med Apacta installeret på telefonen kan håndværkerne nemt og hurtigt registrere det hele på farten. I kontrolpanelet samles det hele sammen på ordrerne og sager, så der er er et godt overblik over hele forretningen.
Kvalitetssikring
Direkte foto- og tekstdokumentation i appen. Giver et skarpt overblik over sagen i sagsstyringen
Timeregistrering
Daglig timeregistrering for alle medarbejdere – få alle timer med på kundefakturaen
Materialestyring
Find den bedste pris på materialer og håndter leverandørfakturaen med et enkelt klik
Med integration til økonomisystem, og lønsystem – som Salary – får du fuld transparens og ensartede data at se på, med et hav af fordele. Ikke mindst muligheder for at fange fejl og spotte uregelmæssigheder, som kunne ende med en større omkostning på sigt.
Med Apacta fakturerer du mindst 15% mere af din tid – garanteret! Tid du kan bruge på at skabe mere værdi. Apacta har klart den bedste rating på Trustpilot blandt lignende systemer til ordrestyring, og det er ikke en tilfældighed: Apacta har en suveræn support og er uhyre nemt at bruge.
Du bruger jo heller ikke en løvsav til et bræt, vel?
Book en gratis 1:1 demonstration af Apacta her