Tid. Vi snakker ofte om det. Regner på det. Forsøger at få mere af det. Tid er vigtigt. Derfor er det også vigtigt at have det fulde overblik over tiden. Gennem let og brugervenlig tidsregistrering hjælper Intempus dig til det mest optimale overblik over, hvor meget tid dig og dine medarbejdere bruger på de enkelte opgaver.
Fuld overblik over forretningen med Intempus’ administration
Intempus’ administrationsmodul er et uundværligt redskab for administratorer, der skal holde styr på sager, medarbejdere og arbejdstid. Med Intempus kan du planlægge sager, godkende indberettede arbejde og overføre indberetningerne til regnskabs- og lønsystemet. Intempus’ administration samler al data ét sted og giver det fulde overblik over forretningen.
Nem og digital timeregistrering med Intempus’ app
Intempus’ mobile timeregistrerings-app er det ideelle værktøj til medarbejderen på farten. Let og enkelt kan dine medarbejdere indberette dagens arbejde direkte på Intempus’ app, så der er styr på timer, udgifter, overarbejde og afspadsering til lønsedlen, og kundearbejde kan hurtigt og nemt faktureres. Intempus’ app fungerer både online og offline, så alt indberettet data bliver sikkert gemt, og intet mistes.