Har du mere end 20 medarbejdere? Lad os tage en snak om, hvad Salary kan gøre for dig.

Løn og HR administration samlet ét sted

Vi startede med at gøre lønnen lettere for dig.
Nu kan du simplificere endnu mere af jeres administration med Salary.

Opret nu

Brugervenlighed

Løn og HR er bare nemmere med Salary

Baseret på input fra vores kunder, har vi bygget en række stærke HR funktioner, der er nemme at bruge, og samlet dem lige dér, hvor du allerede har dine medarbejderdata, nemlig i dit lønsystem.

Hvad er HR administration?

Når du får nye ansatte, følger der ofte en lang række administrative opgaver med. Der skal underskrives kontrakter, der skal udleveres udstyr, der skal udbetales løn og meget andet. Det lyder måske nemt, men alt for ofte går det galt.

Med HR administration i Salary får du en mere enkel hverdag, med mere automatisering og bedre overblik. Læs med, og se hvad HR administration kan gøre for dig.

Digital signatur
– hurtigt, enkelt og sikkert

Nye ansatte? Efterhånden som din virksomhed vokser, oplever du sandsynligvis også at administrationen vokser med. Med digital signatur, med SMS og MitID, tager du et skridt imod en bedre process og kan vinke farvel til de papirstunge og tidskrævende kontraktsigneringer.

Samtidig øger I sikkerheden ved at gemme vigtige dokumenter og kontrakter digitalt, så har du og dine medarbejdere altid den seneste version lige ved hånden – hurtigt, enkelt og sikkert.

Læs mere om digital signatur

Få styr på jeres enheder

Få styr på jeres enheder

Man kan hurtigt miste overblikket over, hvilke enheder de enkelte medarbejdere har fået udleveret, ikke mindst når der kommer nye til eller ansatte stopper. Men det kan blive en dyr fornøjelse, hvis I ikke har styr på virksomhedens udlån af mobiltelefoner, computere, arbejdstøj, værktøj, nøgler osv.

Med Enheder i Salary kan du enkelt administrere både udlevering og tilbagelevering af din virksomheds enheder. Så få overblikket tilbage og undgå unødigt svind, med automatisering af enheder, direkte i jeres lønsystem.

Læs mere om enhedshåndtering

Personalepleje der vækker begejstring

Hidtil har personaleplejeordninger ikke været så udbredt hos små- og mellemstore virksomheder, og har ofte været forbeholdt store virksomheder, der med sine mange ansatte har kunne forhandle særlige rabatter på plads hos forskellige leverandører. Det vil vi hos Salary gerne lave om på.

Som en del af HR administration i Salary får dine medarbejdere gratis adgang til en verden af fordele og rabatter hos personalezonen, der er en af landets førende udbydere indenfor personalepleje. Her kan dine medarbejdere spare penge på alt fra brændstof, mad, rejser, vin, mode, elektronik, og meget meget mere.

Nem og sikker opbevaring af dokumenter

Som en del af HR administration i Salary kan du gemme vigtige dokumenter såsom ansættelseskontrakt, medarbejderhåndbog, retningslinjer, osv. Dokumenterne gemmes på den enkelte medarbejder i lønsystemet, og medarbejderne har nem adgang til dem via medarbejder-appen.

Skab overblik over dine medarbejderes fravær og ferie

Med HR administration kommer der også en række stærke funktioner indenfor ferie og fravær, som sikre bedre processer og mere automatisering for dig, som laver løn for jeres medarbejdere.

Med Salarys medarbejder-app kan medarbejderne f.eks. selv nemt registrere deres fravær og ferie. Som administrator får du et visuelt overblik i Fraværskalenderen over alle ansattes fravær, og kan nemt se hvem der er på arbejde hvornår eller om de ansattes ferie overlapper hinanden, inden fraværet godkendes.

Med få klik kan du også få overblik over medarbejdernes
trivsel og sundhed, ved at trække en rapport med virksomhedens fraværsstatistik, og se udviklingen i fravær gennem tiden, på tværs af afdelinger.

Læs mere om medarbejdertrivsel og fravær

Mere HR? Vi integrerer til de HR systemer, du allerede bruger

Vil du have endnu mere HR administration i dit lønsystem? Så er der godt nyt, vi har nemlig lavet de bedste og dybeste integrationer til de HR funktioner som du allerede bruger. Hvis du alligevel savner en integration, så finder vi ud af det sammen.

HR-ON logo

Firmapension, men ikke som du kender den

Pension behøver hverken at være svært eller gammeldags, det er det i hvert fald ikke hos Grandhood, som tilbyder forskellige løsninger til digital firmapension.

Integrationen med Grandhood har gjort pension endnu nemmere, for nu snakker dit lønsystem nemlig sammen med pensionssystemet. Det betyder at du slipper for dobbeltarbejdet ved at oprette medarbejdere eller rette deres oplysninger i to systemer.

Læs mere om integrationen til Grandhood

Brikker grøn

Kom i gang med Danmarks hurtigste lønsupport

Du hjælpes godt i gang med HR administration af vores kompetente supportere, der altid sidder klar ved tasterne på chat og e-mail. Du kan være helt tryg med vores lønsupport i ryggen – hvis der opstår problemer, er vi hurtigt ude.

Lyt med, når vi hylder de danske MicroHeroes

I podcasten giver vi mikrofonen videre til hverdagens helte hos små- og mellemstore virksomheder, hvor de deler deres erfaringer og råd indenfor løn, HR og administration.

Lyt til MicroHeroes
Podcast