Har du mere end 20 medarbejdere? Lad os tage en snak om, hvad Salary kan gøre for dig.

Hvad er en bogføringsintegration?

En bogføringsintegration er en sammenkobling af dit lønsystem og dit bogføringssystem, som sørger for, at de to systemer kan tale sammen. Specifikt kan dit lønsystem bede dit bogføringssystem om at oprette diverse bogføringsbilag og bogføre dem i systemet – helt automatisk.

 

Simpel bogføring med lønsystemet Salary

Hos Salary vil vi gøre det så nemt som muligt at lave løn. Derfor har vi lavet en masse automatiske bogføringsintegrationer, som du kan finde overblik over her.

Vi sørger for at danne og bogføre alle de bogføringsbilag, som opstår i forbindelse med lønkørslen, i dit lønsystem. Du skal blot godkende lønnen, og så gør vi resten for dig.

 

Hvordan laves en bogføringsintegration?

En bogføringsintegration laves ved hjælp af en API-nøgle.

Det tager max 5 minutter at lave en bogføringsintegration i Salary og dermed forbinde dit foretrukne bogføringssystem til Salary. De 5 minutter, det tager at lave integrationen, kommer flerfoldigt tilbage i sparet tid, hvor man ikke skal rode med besværlige bogføringsbilag og komplicerede systemer. Vi har lavet en række udførlige guides til, hvordan du kan lave integrationen til dit bogføringssystem i Salary. Find guiden til dit system her under ‘integrationer‘.